Friday, May 9, 2008

Amoeba

Jälle

Jälle

Jälle

Jälle

Iga aasta..iga poolaasta tagant pigem..

Jälle

Või noh..kolmas ülikooli aasta lõppemas, et võiks nagu õppida selle ära KUIDAS ÕPPIDA SESSIKS...aga ei..miks?..palju lahedam on ju viimasel hetkel tuupida ja end maapõhja siis kiruda ning lektoreid ka muidugi süüdistada, kes ei oska ainet õpetada (kuigi enamik on ausalt küll sellised).

Miks ma ei alusta varem?
Miks ma ei loe korralikult igaks loenguks vajaliku materjali läbi?
Miks ma loengus enamiku ajast magan või räägin või loen muud mitte-seostuvat asja?
Miks ma üldse koolis käin?!

Tahaks kellegi aju sessi ajaks enda omaga ära vahetada...Pakuks Laamale sellist diili-höhöhöhöhöhöhöhöhööööö-kaheldav, et ta nõus oleks..ja pealegi-kuidas seda organiseerida:D:D
Ja selle asemel, et praegu õppida ma kirjutan siin ja passin telksu ning laamendan netis..

Tubli tubli üliõpilane.

Hindeks F (my best friend).


Ausalt öeldes süda läheb pahaks selle eelseisva kuu peale mõeldes...
Paanikajaanika kah..

No comments: